Szállítási információk
Szállítási tájékoztató
A webáruházunkban található termékek fogyasztói árai már tartalmazzák az általános forgalmi adót. Az ár a szállítási költséggel növekedhet, de semmiféle egyéb költség nem terheli a megrendelőt. A kiválasztott és megrendelt termék, termékek árát garantáljuk a megrendelés időpontjától a kiszállításig. A megrendelt termékeket a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül kézbesíti a megbízott futárszolgálat a megjelölt szállítási címre.
Fontos!
Abban az esetben, ha a futár, kézbesítő a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a postaládában. A küldeményéről ezek után az értesítőn megadott telefonszámon érdeklődhet.
Az első, sikertelen kézbesítés után a futár, kézbesítő szolgálat egy az újra egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a csomag kiszállítást. A megrendelő, vevő köteles átvenni és kifizetni a megrendelt árut és annak szállítási költségét. A vásárlás végösszegéről a vevő a megrendelés megadásánál, minden esetben, még a megerősítés előtt tájékoztatást kap a webáruház felületén!
Ingyenes kiszállítás!
20.000 Ft feletti vásárlás esetén, a teljes szállítási költséget webáruházunk átvállalja! Ennek értelmében Önnek csak a megrendelt termékek bruttó kereskedelmi árát kell megfizetnie.
Szállítás díjszabása bármely fizetési mód esetén egységesen:
1.1 Házhoz szállítás futárszolgálattal:
1 - 14.999 Ft: 1900 Ft
15.000 Ft - 19.999 Ft: 1400 Ft
20.000 Ft felett: Ingyenes
Szállítási idő: 1-2 munkanap
1.2 Postán maradó postai automata és PostaPont-ra szállítás:
1 - 14.999 Ft: 1900 Ft
15.000 Ft - 19.999 Ft: 1400 Ft
20.000 Ft felett: Ingyenes
Szállítási idő: 1 - 2 munkanap
1.3 GLS Csomagpont
1 - 14.999 Ft: 1200 Ft
15.000 Ft - 19.999 Ft: 800 Ft
20.000 Ft felett: Ingyenes
Szállítási áraink természetesen, tartalmazzák a csomagolási és a csomagolóanyag költségét is.
Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után azonnal ellenőrizze és győződjön meg arról a számla alapján, hogy a rendelésének megfelelő terméket, termékeket kapta meg. Az esetlegesen felmerülő problémát jelezze az ügyfélszolgálatunk felé!
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: hétköznap 10 – 18 óráig
Tel: +36-20-349-2510, +36-20-599-5039
Amennyiben megsérült a csomagolás illetve a küldemény, úgy haladéktalanul kárjegyzőkönyvet szükségeltetik felvenni! A külsőleg fel nem ismerhető károkat a csomag kibontása után, de a kiszállítást követő hét napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre!