Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítási információk

Szállítási tájékoztató

A webáruházunkban található termékek fogyasztói árai már tartalmazzák az általános forgalmi adót. Az ár a szállítási költséggel növekedhet, de semmiféle egyéb költség nem terheli a megrendelőt. A kiválasztott és megrendelt termék, termékek árát garantáljuk a megrendelés időpontjától a kiszállításig. A megrendelt termékeket a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül kézbesíti a megbízott futárszolgálat a megjelölt szállítási címre.

Fontos!

Abban az esetben, ha a futár, kézbesítő a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a postaládában. A küldeményéről ezek után az értesítőn megadott telefonszámon érdeklődhet.

Az első, sikertelen kézbesítés után a futár, kézbesítő szolgálat egy az újra egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a csomag kiszállítást. A megrendelő, vevő köteles átvenni és kifizetni a megrendelt árut és annak szállítási költségét. A vásárlás végösszegéről a vevő a megrendelés megadásánál, minden esetben, még a megerősítés előtt tájékoztatást kap a webáruház felületén!

Ingyenes kiszállítás!

20.000 Ft feletti vásárlás esetén, a teljes szállítási költséget webáruházunk átvállalja! Ennek értelmében Önnek csak a megrendelt termékek bruttó kereskedelmi árát kell megfizetnie.

Szállítás díjszabása bármely fizetési mód esetén egységesen:

1.1 Házhoz szállítás futárszolgálattal:

1 - 14.999 Ft:    1900 Ft
15.000 Ft - 19.999 Ft:  1400 Ft
20.000 Ft felett: Ingyenes  

Szállítási idő: 1-2 munkanap

1.2  Postán maradó postai automata és PostaPont-ra szállítás:

1 - 14.999 Ft:    1900 Ft
15.000 Ft - 19.999 Ft:  1400 Ft
20.000 Ft felett: Ingyenes  

Szállítási idő: 1 - 2 munkanap

1.3 GLS Csomagpont

1 - 14.999 Ft:    1200 Ft
15.000 Ft - 19.999 Ft:  800 Ft
20.000 Ft felett: Ingyenes  

Szállítási áraink természetesen, tartalmazzák a csomagolási és a csomagolóanyag költségét is.

Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után azonnal ellenőrizze és győződjön meg arról a számla alapján, hogy a rendelésének megfelelő terméket, termékeket kapta meg. Az esetlegesen felmerülő problémát jelezze az ügyfélszolgálatunk felé!

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: hétköznap 10 – 18 óráig
Tel:  +36-20-349-2510, +36-20-599-5039

Amennyiben megsérült a csomagolás illetve a küldemény, úgy haladéktalanul kárjegyzőkönyvet szükségeltetik felvenni! A külsőleg fel nem ismerhető károkat a csomag kibontása után, de a kiszállítást követő hét napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre!

Keresés